Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?




Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Simhallar och idrottshallar

Paradiset är ett äventyrsbad
Där kan du simma och åka rutschkana
eller koppla av med spa eller ett bastubesök.
Paradiset ligger mitt i Örnsköldsviks stad.
Paradiset har telefon 0660 - 885 90.

Simhallar

Paradiset är inte det enda inomhusbadet.
Du hittar simhallar i Björna och i Bredbyn
och i Husum och i Köpmanholmen.

Björna simhall har öppet
tisdagar klockan 18:00–21:00
och fredagar klockan 17:00–21:00.

Bredbyns simhall har öppet på fredagar.
Klockan 17:30–19:30 är det bad och lek i bassängen
Klockan 19:30–20:30 gäller motionssim.

Köpmanholmens simhallen har öppet på fredagar.
Klockan 17:00–19:30 är det bad och lek i bassängen.
Kockan 19:30 – 21:00 gäller motionssim.

Simhallen i Husum
är stängd för tillfället.

Idrottshallar

För dig som vill idrotta inomhus
finns till exempel hallar
för innebandy, fotboll och skridskor.

Vill du boka en ledig tid
kontakta lokalbokningen på telefon 0660 - 881 14
eller via e-post lokalbokningen@ornskoldsvik.se