Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?




Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Fixartjänster

Du som har fyllt 67 år
kan få hjälp att byta lampor och hänga gardiner
och andra sysslor
där det finns risk att du ramlar och gör dig illa.
Det kallas fixartjänster.

Hjälpen är gratis
men du behöver själv se till att
skaffa hem lampor, batterier till brandvarnare
eller det material som fixaren behöver

Du behöver inte ansöka om fixarhjälp.
Du kan ringa direkt till fixarna på telefon 0660-26 54 45.

När fixaren kommer
kan du be fixaren att visa legitimation
så att du känner dig trygg
med vem du släpper in i ditt hem.